UltrasOnline

UltrasOnline

Official UltrasOnline Forum
 
It is currently 23 Jul 2018, 10:07

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
 Post subject: Zmiany na UO6
PostPosted: 20 Dec 2013, 16:43 
Offline
Administrator

Joined: 11 Dec 2013, 14:13
Posts: 48
Witam serdecznie wszystkich na serwerze 6 UltrasOnline.

Server ten ma kilka sporych zmian , staralismy sie uatrakcyjnic zarowno indywidualna gre jak i sojuszowa , w ciagu przyszlego tygodnia moga nastapiac jeszcze nowe zmiany do dzialajacych rzeczy plus na swieta staramy sie zrobic mala niespodzianke

Oto z grubsza spiz zmian i nowosci

1.Wprowadzilismy system doswiadczenia wraz z otrzymywaniem rang , dzieki temu gracz z kazda ranga wyzej zarabia wiecej kasy na miescie oraz ma lepszy przelicznik wymiany tokow na kaske w banku , dodatkowo odkrywa nowy world gdzie kaska takze jest znacznie lepsza

Pkt do rang robimy lejac boty (1 pkt) , psiarnie (2 pkt.) , innych graczy (5 pkt.)
Pamietajcie ze za boty i policje pkt sa przyznawane tylko na tym swiecie jaki mamy odkryty najwyzej

2.System 5 swiatow

Wprowadzilismy to z mysla z jednej strone o ochronie graczy ktorzy dolacza do gry pozniej a z drugiej aby dac dodatkowe cele a takze mozliwosc zarabiania wiekszej kaski na swiecie , na dzis jest 5 swiatow lecz jesli tylko wieksza liczba graczy osiagnie ostatni swiat nie wykluczamy dodawania natepnych

3.Item shop

Jest to namiastka sklepu bardziej na testy , mozna w niej nabyc przedmioty ktore na stale zwieksza posiadane przez nas cechy o dana ilosc procent

Przedmioty sa do kupienia za BloodMoney ktore zdobywamy jako dodatkowe nagrody we wszstkich ligach turniejach oraz ref linku

4.Zrezygnowalismy z systemu premek i ponownie otworzylismy bank

5.Usuniety zostal takze system zmeczenia i ponownie wrocila kontrola automatyczna IP jaka byla na UO4

6.Na kazdym swiecie po mapie krazy Boss ktory dziala pobnie jak Bar czyli daje kaske dla calego soja ktory go pokona , ma on bardzo duze zdrowie a jego matemtyka w ciagu najblizszych dni bedzie jeszcze dostosowywana

7.Na mapie kazdemu odnawia sie po trochu zdrowie

8.Dodalismy modul - Przyjaciele , a za kazdy level wbity przez przyjaciela gracz dostaje kaske

9.Po ogromych dyskusjach postanowilismy wrocic do systemu sojuszowego - max. 3 kluby i max 15 osob na soja , mozliwe ze w przyszlym tygodniu dodamy opcje zaproszenia jedej osoby spoza tych 3 klubow (aby ulatwic troche gre graczom pochodzacym z klubu ktory ma malo graczy i nie ma zgod ani fan clubow)

10.Czat takze bedzie moderowany

11.Kilka innych zmian jak wyszukiwarka nickow w tabelach , inny profil gracza etc dodamy po uzyskaniu danych do tabel


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 20 Dec 2013, 19:19 
Offline

Joined: 20 Dec 2013, 19:06
Posts: 36
nie laduje sie mapa !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 12:32 
Offline

Joined: 21 Dec 2013, 12:29
Posts: 69
Oto moje zmiany :
1. Dodac tokeny na mape(dziennie max 100)
2. Dodac zmeczenie.. (tak jak na uo5) Niektórzy nie mają czasu napierdalać 20 godzin
3.Max osób w soju 20 a nie 15
4. Wywalić wymiane tokenow na kase....


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 12:34 
Offline

Joined: 20 Dec 2013, 19:44
Posts: 31
Naprawcie błąd w misjach, na ostatniej jest tak że jak akceptujesz pojawia się komunikat ''wszystkie zadania na dzień dzisiejszy wykonałeś''
i nie wiadomo które rzeczy bić a czas leci...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 15:03 
Offline

Joined: 20 Dec 2013, 19:06
Posts: 36
Kamil wrote:
Oto moje zmiany :
1. Dodac tokeny na mape(dziennie max 100)
2. Dodac zmeczenie.. (tak jak na uo5) Niektórzy nie mają czasu napierdalać 20 godzin
3.Max osób w soju 20 a nie 15
4. Wywalić wymiane tokenow na kase....


wywalić to ciebie można , żadnego zmeczenia , 15 osob jest dobrze ponieważ bedzie wieksza selekcja i nie bedzie neo,oraz mniejsze lagi na walkach :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 15:46 
Offline

Joined: 21 Dec 2013, 12:29
Posts: 69
Monster wrote:
Kamil wrote:
Oto moje zmiany :
1. Dodac tokeny na mape(dziennie max 100)
2. Dodac zmeczenie.. (tak jak na uo5) Niektórzy nie mają czasu napierdalać 20 godzin
3.Max osób w soju 20 a nie 15
4. Wywalić wymiane tokenow na kase....


wywalić to ciebie można , żadnego zmeczenia , 15 osob jest dobrze ponieważ bedzie wieksza selekcja i nie bedzie neo,oraz mniejsze lagi na walkach :)

Pomyśl o tych co nie wydawają kasy na gre :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 15:55 
Offline

Joined: 20 Dec 2013, 19:06
Posts: 36
ja nie wydałem ani grosza i mam dobrą elite :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 16:24 
Offline

Joined: 21 Dec 2013, 13:53
Posts: 2
Może więcej tokenów na tej mapie byscie mogli dać ...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 18:32 
Offline

Joined: 20 Dec 2013, 20:36
Posts: 26
PatrykLP wrote:
Może więcej tokenów na tej mapie byscie mogli dać ...


Albo usunąć tokeny jako nagrodę za wykonanie misji i dać je na mapę. Co do misji, to albo zwiększcie czas na ich wykonanie, albo zmieńcie lokalizację przedmiotów typu auto...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Zmiany na UO6
PostPosted: 21 Dec 2013, 18:35 
Offline

Joined: 21 Dec 2013, 12:29
Posts: 69
WMG wrote:
PatrykLP wrote:
Może więcej tokenów na tej mapie byscie mogli dać ...


Albo usunąć tokeny jako nagrodę za wykonanie misji i dać je na mapę. Co do misji, to albo zwiększcie czas na ich wykonanie, albo zmieńcie lokalizację przedmiotów typu auto...

+


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by TBF Photoshop Forum